Adevarul despre Vaccinul Gripei Porcine! NU VA VACCINATI!





2 comentarii:

Amuul spunea...

Era evident planul de depopulare a lumii prin virusi, daca tinem cont de planurile despre care se vorbeau in Esoteric Agenda parca, unde arata ca Illuminati vor sa reduca numarul de oameni de pe Pamant la 500.000.000 parca... Oricum, mie mi-a fost clara asta cand am vazut un documentar cu un cercetator ce a reinviat gripa din 1918 pentru a face cercetari pe ea. Tipu a aratat cunoastere foarte detaliata a structurii virusului si a aratat ce usor poate crea noi forme ale virusului. Atunci, de ce sa nu se faca si o arma din asta, m-am intrebat eu...

the-nobody spunea...

Decanul unui bun prieten de al meu,spunea acum aproape un an ca "cineva" vrea sa reduca populatia pamantului si o va face prin vacinuri si prin alimente introducand in alimente din ce in ce mai multe "porcarii". Daca cineva tot vrea sa previna gripa porcina,prevenitio printr-o alimentatie sanatoasa,si in special mancand peste.:D