Project Camelot Conference - Pozele prezentate de Bob Dean!



Mai jos este o mica parte din transcriptul de la Conferinta "Project Camelot LA Awake and Aware" din 19 septembrie 2009, cat si poze prezentate de Bob Dean:

Bob Dean: "Nu suntem singuri baieti, iar noi nu am fost niciodată singuri. Suntem membri ai unui univers infinit umplut cu viata inteligenta infinita. Am avut o interdependenţă intimă cu mai multe inteligenţe extraterestre avansate acum cel puţin 10.000 de ani.
Dovezi incontestabile că cel puţin unul, poate doua din aceste diferite grupuri au avut o participare în ingineria genomului uman, acum peste 100.000 de ani în urmă. Această dovadă este literalmente coplesitoare...

Ştiu că mulţi dintre voi sunteti conştienţi de celebrul Brookings raport. NASA a dat un raport/studiu la Institutul Brookings pe la sfarsitul anilor 50 in care tema de baza era aceasta: Ce trebuie să facem dacă noi, în viitor, ar trebui să întâmpinam inteligente extraterestre avansate?
Concluzia ca rezultat al acestui studiu ar fi de a păstra gura închisa şi sa nu spuna maselor de oameni, deoarece sociologic, teologic, ştiinţific, ar fi un mare dezastru... Deci, ei au publicat acest studiu şi a devenit pur şi simplu o politică naţională. Este unul dintre principalele motive pentru care capacul a fost ţinut în jos atât de strâns pe acest lucru atât de mult timp."

"Am fost invitat la o conferinţă în Tokyo. Am fost oaspetele lui Junichi Yaoi, unul dintre cercetătorii japonezi şi experti OZN. Am fost la televiziunea naţională în Japonia. În timp ce am fost acolo, am primit câteva fotografii realizate de NASA şi programul Apollo..."


"Această fotografie a fost luată de Apollo 13. Este o imagine care a fost deţinută de către Agenţia Spaţială Japoneza.
In stanga sus este luna. Obiectele B si C sunt doua discuri mari circulare. Obiectul A este cel care se deplasa... acest obiect este de cinci mile lungime."


"Acum, tipul ăla mare (A) sa mutat în mijlocul cadrului si un alt obiect sa arătat; a fost estimat ca fiind de două mile lungime..."


"In anii '70, astronomi şi băieţi din NASA au descoperit ca unele lucruri anormale se
întâmplă în inelele lui Saturn.
Lucrurile s-au întâmplat, dar ei nu stiu ce au fost... Ei nu stiu cum sa explice.
Deci, ce au făcut, au pus împreună un program de multe milioane de dolari dolari, numit Voyager şi au trimis la inelele lui Saturn în 1980. Atunci când Voyager a ajuns la inelele lui Saturn, a început sa faca fotografii.
Fotografiile au fost trimise înapoi la NASA, şi au fost uimiţi - literalmente uluiti...

Acest punct orange este o construcţie artificială, sub control inteligent, pentru că se mişcă în jurul inelelor lui Saturn. Ei nu ştiu ce naiba este, dar este mai mare decât Luna noastră - inteligent construit, mai mare decât Luna noastră si se deplasează în inelelor lui Saturn..."


"Acest lucru este în inelul lui Saturn. Acest obiect este o constructe artificială, NASA a numit-o un vehicul electromagnetic. Acest obiect este de 2000 de mile lungime, peste 450 de mile in diametru.
Şi aici alt obiect luminos artificial, de marimea Lunii noastre, care aparent se mută aici, acolo, şi peste tot, oriunde se va duce, în mod evident sub control inteligent."


"Când am fost în Germania, la o conferinţă cu câţiva ani în urmă, un cosmonaut rus pe nume Marina Popovici mi-a înmânat câteva imagini pentru mine şi pentru Michael Hesemann, un alt cercetator, prieten de-al meu, că sovietice Phobos a avut misiunea pe Marte când a fost acolo, 15, 20 de ani în urmă."


"Sovieticii au trimis aceasta fantastica misiune pe Marte. Ei au numit-o Phobos 2, deoarece Phobos 1 este unul dintre sateliţii lui Marte, douăsprezece mile în diametru...
Una dintre imagini este aparent un oraş de mărimea lui Chicago sub suprafaţa lui Marte, generând o cantitate enormă de căldură, pentru că această fotografie a fost luată în infraroşu. Puteţi vedea practic blocuri pe străzi şi aşa mai departe..."

Un comentariu:

Robb spunea...

Eu am mai avut ocazia mai demult sa vad un documentar care mi-a frapat realitatea si mi-a confirmat multitudinea de miscari inteligente la nivel multidimensional, insa acel site nu mai e disponibil de ceva vreme.De atunci nu am mai gasit informatii despre subiect care sa coincida cu succes cu cele initiale.
Inafara de articolul prezentat aici , mai aveti si alte informatii? Sunt foarte interesat.
Multumesc. Robb