OZN in Malaezia


Obiectul zburator neidentificat a fost fotografiat de managerul unui hotel pe plaja Tuaran. OZN-ul, rotund si transparent, a creat panica printre turistii aflati in hotel.

James Dungil, in varsta de 27 de ani, managerul hotelului care a reusit sa fotografieze OZN-ul, a declarat ca acesta si-a facut aparitia in jurul orei locale 16:00.

“Eram in restaurant impreuna cu niste prieteni si am vazut cativa oaspeti aratand spre cer. Am fost curiosi despre ce vorbeau, asa ca am mers afara si am vazut un obiect rotund si transparent pe cer”, a spus Dungil.


Apoi, a povestit managerul hotelului, a urcat in camera de oaspeti de la etajul doi pentru a vedea mai bine: “Am apucat sa fac o fotografie inainte ca OZN-ul sa dispara”. Se pare ca farfuria zburatoare nu a facut zgomot si nici nu a emis vreo lumina puternica atunci cand a disparut.

Alti martori ai evenimentului au declarat ca atunci cand au vrut sa filmeze OZN-ul cu telefoanele mobile, acestea nu mai functionau.

Niciun comentariu: