Suntem extraterestrii?


Oamenii de stiinta din Europa si Statele Unite ale Americii au confirmat originea extraterestra a vietii pe Terra, origine datorata unor materiale genetice primitive descoperite in fragmentele de meteoriti, se arata intr-un studiu citat de ScienceDaily.

Descoperirea cercetatorilor arata ca materia prima care a stat la baza primelor molecule de ADN si ARN vine din spatiul extraterestru. Acestia au reusit sa identifice molecule de uracil si xantine, asa numitele nucleobaze, in ramasitele meteoritului Murchison, prabusit in Australia in 1969. Astfel de molecule sunt, in acceptiunea oamenilor de stiinta, precursoarele moleculelor de ADN si ARN.

Mark Septhon, unul dintre coautorii studiului afirma ca in urma cu circa 4,5 miliarde de ani, o ploaie de meteoriti asemanatori cu Murchison a cazut asupra Terrei, lasand cantitati imense de componente necesare vietii.

Chiar daca au existat si sceptici care au afirmat ca asemenea componente au fost descoperite in meteoriti datorita impactului pe care l-au avut cu solul Pamantului, cercetatorii au demonstrat ca nucleobazele in cauza contin o forma de carbon care nu exista decat in spatiul extraterestru, prin urmare, acestea nu puteau veni decat din afara Terrei.

ScienceDaily / esoterism.ro

3 comentarii:

Ryana spunea...

Nu pot sa cred ca am evoluat din ramasitile unui meteorit.
Da, accept ca s-ar putea sa facem parte din diferite civilizatii extraterestre si ca pamantul este un fel de laborator al acestor civilizatii , dar cum as putea sa cred ca ne-am "nascut" din niste componente meteorice.
Nu ,nu pot sa cred asa savanti.


Hai sa spun ceva amuzant.

Un copil o intreaba pe mama lui :
-Mama eu sunt extraterestru ?
-Nu dragul meu , de unde ai auzit asa ceva?
-Pai d-l prof. la ora de mate. mi-a spus ca parca sunt picat din cer.
ha! ha !

GabyS spunea...

:)
Desigur nu am evoluat de la niste ramasite, dar probabil ceva viata a fost formata si cu ajutorul lor si aici ma refer la anumite specii de animale sau insecte, cat despre noi oamenii povestea e mult mai complicata... ;)

Anonim spunea...

tot eu sunt
ryana daca nu ar fi amuzata (calitate divina), mi s-ar parea indignata;
toata materia este praf cosmic, praf "stelar" deci bio-organic si fizicul uman; la oameni cat de mai complicata sa fie decat innobilarea ADN-ului? si virusologia.
bine stiam ca ipoteza exista de mult timp, acum au descoperit pana la urma cu precizie savanta?
trebuie sa fie tare amuzant acel "tot eu sunt" de la inceput si imi aleg acum o identitate anonima.